fredag 11 augusti 2017

På gång igen

Full höst närmar sig

Man har legat lite lågt med det politiska arbetet över sommaren, men nu är vi på gång igen. Det började lite försiktigt med kretsmöte igår, men fick också bekräftelse på att jag nominerats till riksdagslistan och regionlistan och lite senare i höst är det ju dags för partistämma i Malmö. Så nog finns det att göra.

Det känns väldigt roligt att andra nominerat en, och det känns både självklart och hedrande att tacka ja för att kunna representera dessa i kommande arbete. För det handlar i slutändan att just representera andra som  tror på att just jag och den politik jag företräder är det bästa för Sverige och framtiden. Jag formulerade mina huvudinriktning som politiker i det här blogginlägget om du vill ha en uppfräschning: Manifest

Men som sagt: nu är man sugen att börja arbeta igen så nu kör vi hår och accelererar fram till valet. Häng på...












Inga kommentarer: